Notesy firmowe to ciekawy pomysł na reklamowanie swojej firmy, przedsiębiorstwa, sklepu czy innego rodzaju przedsięwzięć, które tworzymy. Firmowe notesy są bardzo przydatnym akcesorium biurowym, którym z pewnością nie pogardzi żaden nabywca. Są bardzo różne sytuacje w życiu, które wymagają notowania. Nie tylko na szkoleniu czy w trakcie spotkania, ale również na co dzień, kiedy dużo się dzieje wokół nas i kiedy różne pomysły przychodzą nam do głowy.
Notatniki reklamowe w różnych formach
Notatniki firmowe mogą przybierać różne formy. Mogą to być samoprzylepne notesy z nadrukiem, które można nawet włożyć do kieszeni czy do segregatora. Łatwo odczepialne karteczki mogą nam służyć przy każdej okazji. Oprócz tego mogą mieć też formę samoprzylepnych kartek z kolorowymi znacznikami, które również są bardzo popularnym gadżetem biurowym. Takie karteczki w formie notesu reklamowego można umieścić też na magnesie, który przywieszony na lodówce, przypomni nam o ważnych sprawach. Notesy firmowe większych rozmiarów to na przykład bloki bez okładki, z logiem lub zdjęciem czy nazwą firmy. Najbardziej reprezentatywne notatniki reklamowe to posiadające okładkę papierową, bądź bardziej elegancką skórzaną bądź materiałową. Do tego zamek z kłódką, bądź gumka zakładana podtrzymująca i zamykająca notatnik i idealny gadżet biurowy gotowy. W zależności od okazji czy budżetu warto pomyśleć o notatnikach firmowych jako o pomyśle na wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Notatniki firmowe na wiele okazji
Gdzie można wykorzystać tego typu akcesoria? W bardzo wielu miejscach. Na pewno jako firma staramy się pokazywać na targach branżowych, konferencjach, szkoleniach. Właśnie na takich wydarzeniach warto być wyposażonym w firmowe notesy. Można je rozdawać rozmówcom i uczestnikom jako miły gest za poświęcenie czasu na rozmowę czy odwiedzenie naszego stoiska. Mogą też być nagrodą w konkursach. Jeśli jesteśmy firmą szkoleniową lub organizujemy warsztaty, warto uczestnikom zapewnić notesy, które ułatwią przyswajanie wiedzy, a przy okazji pomogą w zapamiętaniu firmy jako tej, która organizuje ciekawe przedsięwzięcia. Można na notesach umieszczać logo – na okładce czy na kartkach do pisania, nazwę firmy, domeny, krótką notatkę czy motto. Warto zadbać o ich wysoką jakość, a także o ciekawy design i nienachalne rozmieszczenie tych właśnie elementów.