Szkolenia i team eventy to codzienność w dużych firmach oraz korporacjach. Takie wydarzenia są okazją do lepszego poznania swoich pracowników, ale i integrację, możliwość omówienia problemów występujących w grupie. Spotkania tego typu do niedawna organizowane były w samej firmie lub w restauracjach i pubach. Dzisiaj więcej uwagi przykłada się do miejsca i atmosfery.
Konferencje zorganizowane poza miastem
Najlepszym sposobem na to, aby konferencja czy event odniosły sukces, jest wybranie miejsca z dala od miasta, najlepiej z możliwością noclegu. Takie rozwiązanie pozwoli na pełne skupienie, odizolowanie się od hałasu i korków. W przypadku Warszawy chętnie odwiedzanym miejscem jest Zalew Zegrzyński oraz położone nad jego brzegami liczne hotele. Jednym z nich jest Lawenda Park Hotel – oferuje on sale konferencyjne w Jachrance, w pełni wyposażone pokoje hotelowe, wykwintne jedzenie w restauracji. Dodatkowo na stronie jachranka.pl znajdziemy informacje o możliwości zorganizowania zabaw i gier integracyjnych dla zespołów.
Formalności związane z organizacją team eventu
Podczas organizacji spotkania z pracownikami konieczne jest zarezerwowanie odpowiedniej ilości pokojów w hotelu, kolejno zaś poinformowanie managera, że będziemy potrzebować Sali konferencyjnej. Istotne jest dokładne określenie daty i godzin korzystania z Sali, aby managerowie mogli ustalić grafik dla pozostałych gości.